معرفی بهترین کارتریج‌ پرینترهای موجود در بازار

پرینترها یکی از دستگاه‌های پرمصرف در تمام ادارات و مراکز و حتی منازل می‌باشند. پرینترها دارای دو نوع لیزری و جوهر افشان هستند که هرکدام ویژگی خاص و منحصر به فردی داشته و برطرف کننده نیاز ادارت و مراکز می‌باشند. پرینترها از قطعات مختلف و زیادی ساخته شده‌اند که هر یک از این قطعات تعیین کننده ویژگی‌های منحصر به فرد هر پرینتر است. یکی از مهم‌ترین قطعات پرینتر لیزری یا جوهر افشان، کارتریج پرینتر است. این قطعه ذخیره کننده مقدار مشخصی جوهر یا تونر در پرینتر است که در فرآیند چاپ آن‌ها را آزاد می‌کند. در واقع کارتریج پرینتر وظیفه انتقال محتوا به کاغذ را دارد. کارتریج پرینتر یکی از قطعات خاص هر نوع پرینتری است که باید هنگام خرید پرینتر به آن توجه داشته باشید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید زیرا در صورت نبود یا نقص در عملکرد این قطعه فرآیند چاپ و پرینت انجام نخواهد شد. در ادامه به بررسی بیشتر کارتریج پرینتر و معرفی بهترین و پرفروش‌ترین کارتریج پرینترهای موجود در بازار می‌پردازیم.

 

بهترین کارتریج‌ پرینترهای بازار

همانطور که گفته شد کارتریج پرینتر یک بخش ضروری در هر پرینتر بوده که در صورت عدم وجود یا کارکرد نامناسب چاپ انجام نشده و پرینتر کارکرد خود را از دست می‌دهد. کارتریج پرینترها در دو نوع جوهری و تونری وجود دارند که مدل جوهری آن برای پرینترهای جوهر افشان مناسب بوده و نوع کارتریج تونری آن برای پرینترهای لیزری مناسب است. کارتریج پرینترها در انواع مختلف و برندهای متفاوت وجود داشته و در فروشگاه‌ها و سایت‌های سرتاسر دنیا به فروش می‌رسند. کارتریج در برندهای اچ پی، کانن، برادر و… در بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و در انواع مختلف با قابلیت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارتریج‌های باکیفیت برای شما چاپ با کیفیت بسیار بالا را به ارمغان آورده و همچنین مقاومت بالای در برابر خوردگی داشته و از این رو عمر مفید آن بسیار طولانی و بازدهی آن بالا می‌باشد. در ادامه به معرفی و بررسی 12 مدل از بهترین کارتریج پرینترها خواهیم پرداخت.

 

کارتریج مدل 4521

کارتریج مدل 4521 سامسونگ جزء بهترین کارتریج‌های موجود در بازار بوده و قابلیت چاپ 3000 برگه در ماه را دارد. همچنین برای پرینترهای لیزری مناسب بوده و قابلیت 2 تا3  بار شارژ تونر برای پرینتر را فراهم می‌کند. این کارتریج به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی باعث چاپ باکیفیت و آسان محتوای مورد نظر می‌شود.

قیمت و خرید کارتریج مدل 4521

 

کارتریج مدل ML-1610

این کارتریج پرینتر نیز از برند سامسونگ است که عملکرد خوبی از خود نشان داده است. کارتریج مدل ML-1610 توان کاری بالای داشته و می‌تواند 2000 برگه در ماه را به چاپ برساند. این کارتریج نیز قابلیت شارژ مجدد تونر را نیز دارا می‌باشد. و از این رو بازدهی بالاتری نسبت به کارتریج‌های هم رده خود دارد.

قیمت و خرید کارتریج مدل ML-1610

 

کارتریج کانن مدل KP-108IN

کارتریج کانن مدل KP-108IN برای چاپ عکس‌ها با بالاترین کیفیت مناسب بوده و چاپ رنگی انجام می‌دهد. اندازه چاپ این مدل از کارتریج پرینترها کوچک بوده و ابعادی مشابه با یک کارت پستال دارد. این کارتریج به راحتی قابل تعویض بوده و همچنین به دلیل قیمت بسیار مناسب یکی از گزینه‌های خوب بازار بشمار می‌رود.

قیمت و خرید کارتریج کانن مدل KP-108IN

 

کارتریج مدل 49A

کارتریج مدل 49A از برند اچ پی بوده که یکی از بهترین کارتریج پرینترهای بازار است. قابلیت چاپ سیاه و سفید داشته و وزن آن نسبت به برخی از کارتریج پرینترها بالاتر است. کیفیت چاپ این کارتریج بالا بوده و مناسب برای پرینترهای لیزری مانند Laser Jet 1320، Laser Jet3390،  Laser Jet 1160Le و… می‌باشد.

قیمت و خرید کارتریج مدل 49A

 

کارتریج مدل 79A

این کارتریج نیز از برند اچ پی است. کارتریج مدل 79A سازگار با انواع پرینترهای لیزری نظیر سیمی یا بی‌سیم می‌باشد. ظرفیت چاپ این کارتریج 1000 برگه در ماه است از این رو برای ادارات کوچک و یا مصارف خانگی مناسب است. کارتریج اچ پی قابلیت شارژ مجدد دارد و از این رو بازدهی بالاتری نسبت به سایر کارتریج‌ها دارد.

قیمت و خرید کارتریج مدل 79A

 

کارتریج پرینتر کانن مدل Pixma445-446

این کارتریج کانن برای پرینترهای جوهر افشان مناسب بوده و ظرفیت بالای در چاپ دارد. حدودا هر 200 برگ چاپ نیاز به یکبار شارژ مجدد کارتریج پرینتر کانن مدل Pixma445-446 دارد. این کارتریج با پرینترهای MG2540 و MG2440 سازگار بوده و چاپ با بالاترین کیفیت ممکن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت و خرید کارتریج پرینتر کانن مدل Pixma445-446

 

کارتریج مدل 106A

کارتریج مدل 106A متعلق به شرکت اچ پی بوده که یکی از بروزترین کارتریج‌های بازار می‌باشد و با تعداد زیادی از پرینترهای لیزری موجود در بازار سازگاری دارد. قیمت به صرفه ای داشته و همچنین کیفیت چاپ بسیار بالای را برای محتوای شما به همراه خواهد داشت. ظرفیت این کارتریج 1000  برگه بوده و یک گزینه عالی برای ادارت و مراکز می‌باشد.

قیمت و خرید کارتریج مدل 106A

 

کارتریج کانن مدل Pixma446 رنگی

این کاتریج برای پرینترهای جوهر افشان مناسب بوده و قابلیت شارژ مجدد دارد. در هر بار شارژ مجدد بین 100 تا 200 برگه را می‌تواند با بالاترین کیفیت و سرعت به چاپ برساند. همچنین با پرینترهای مدل MG2540  و MG2440 سازگار است. کیفیت چاپ کارتریج کانن مدل Pixma446 بالا بوده و به همین دلیل قیمت این کارتریج پرینتر نسبت به نمونه‌های مشابه خود کمی بالاتر است.

قیمت و خرید کارتریج کانن مدل Pixma446 رنگی

 

کارتریج مدل 12A

کارتریج پرینتر اچ پی مدل 12A بازدهی بسیار بالای داشته و ظرفیت چاپ آن حدود 2000 برگه A4 است. این کارتریج نیز امکان شارژ مجدد داشته و سازگار با اکثر پرینترهای موجود در بازار می‌باشد. کارتریج اچ پی برای پرینترهای لیزری مناسب بوده و ذخیره کننده تونر در پرینتر است.

قیمت و خرید کارتریج مدل 12A

 

کارتریج کانن مدل FX10

کارتریج کانن مدل FX10 برای پرینترهای لیزری مانند Satera MF4130، i-SENSYS4140، imageCLASS D420 و… مناسب است. ظرفیت آن 2000 برگه A4 بوده و قابلیت سه الی چهار بار شارژ مجدد تونر را نیز دارد. این کاتریج در مراکز آموزشی و شرکت‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت و خرید کارتریج کانن مدل FX10

 

کارتریج مشکی مدل 121

این کارتریج سازگار با انواع پرینترهای جوهر افشان بوده و کیفیت چاپ عالی را با خود به ارمغان می‌آورد. کارتریج اچ پی مشکی مدل 121 تک رنگ بوده و هر 200 برگ چاپ نیاز به شارژ مجدد جوهر دارد.

قیمت و خرید کارتریج مشکی مدل 121

 

کارتریج مشکی سدرا مدل 05A

کارتریج مشکی سدرا مدل 05A مناسب برای پرینترهای لیزری است که توان کاری بسیار بالای داشته و حدود 2500 برگه را می‌تواند به چاپ برساند. همچنین این کارتریج اچ پی سازگار با پرینترهای مانند HP Laser Jet P2055 و HP Laser Jet P2035 می‌باشد. قابلیت سه تا چهار بار شارژ مجدد تونر را نیز دارد.

قیمت و خرید کارتریج مشکی سدرا مدل 05A

 

سخن پایانی

وجود یک کارتریج مناسب و باکیفیت در انواع پرینتر می‌تواند بازدهی پرینتر شما را بالا برده و همچنین عمر مفید آن را افزایش دهد. کارتریج پرینترها همچنین دارای یک چراغ هشدار دهنده است که نشان دهنده اتمام ظرفیت تونر و یا جوهر دستگاه بوده و نیاز به شارژ کارتریج است. که این موضوع یک فاکتور عالی در خرید بهترین کارتریج پرینترها بشمار می‌رود. در خرید هر پرینتری در نوع لیزری و یا جوهر افشان باید از کیفیت و سلامت کارتریج دستگاه اطمینان حاصل نمایید زیرا کارتریج کار انتقال محتوا بر کاغذ را بر عهده داشته و در صورت عملکرد نامناسب آن علاوه بر چاپ‌های بی کیفیت، ممکن است به پرینتر نیز آسیب جدی وارد شود. خرید انواع کارتریج پرینتر در برندهای مختلف مانند hp، اپسون، برادر و… تنها باید از منبعی معتبر صورت گرفته تا از خرید محصول تقلبی یا بی‌کیفیت جلوگیری شود. فروشگاه اینترنتی هزار مارکت یک منبع معتبر برای خرید انواع کارتریج پرینترها می‌باشد. این فروشگاه مرکز فروش کارتریج اصل و اورجینال لیزری و رنگی می‌باشد.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 4.5]

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed