معرفی 14 مدل از بهترین پرینترهای لیزری و چندکاره خانگی و اداری

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات در مکان‌های مختلف نظیر خانه، اداره، مراکز آموزشی و… پرینتر است. پرینتر یک دستگاه پرکاربرد بوده که برای مصارف خانگی و یا اداری تهیه می‌شود. پرینترها در دو نوع در بازار وجود دارند که عبارتند از لیزری و جوهر افشان. پرینتر لیزری و جوهر افشان تفاوت‌های بسیار زیادی با هم داشته که نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به تفاوت در نوع چاپ، سرعت چاپ، قیمت و… اشاره کرد. هر دو نوع از پرینتر دارای محبوبیت بسیار زیادی بوده و در برندهای مختلف مانند پرینتر برادر، اپسون، کانن و… در بازار موجود است. بر اساس نوع نیاز مصرفی شما نوع خاصی پرینتر برای شما مناسب می‌باشد. بدیهی است که پرینتری که برای مصارف خانگی تهیه شده باید قیمت پایین‌تر و ظرفیت کمتری داشته باشد تا علاوه بر کاربردی بودن مناسب محیط خانه نیز باشد. در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین پرینترهای خانگی و اداری می‌پردازیم.

 

معرفی بهترین پرینترهای خانگی و اداری

بر اساس انتظارات شما از یک پرینتر از نظر تعداد و سرعت چاپ، چاپ رنگی و یا سیاه و سفید، ابعاد دستگاه و… پرینترهای لیزری و یا جوهر افشان‌های متنوعی را در اختیار دارید. پرینترها دارای ویژگی‌های خاصی مانند چندکاره و تک کاره است. پرینتر چندکاره علاوه بر پرینت قابلیت اسکن و کپی نیز دارد از این رو برای مصارف خانگی و یا اداری بسیار مناسب است. علاوه بر این موضوع پرینترها دارای دو نوع رنگی و تک رنگ هستند که برای افرادی که قصد دارند تصاویر را به صورت باکیفیت و رنگی چاپ کنند پرینتر رنگی جوهر افشان پیشنهاد می‌شود. در خرید بهترین پرینتر علاوه بر فاکتورهای فیزیکی یک پرینتر قابلیت‌های ویژه آن نیز باید مد‌‌نظر قرار گیرد. در ادامه این مطلب به معرفی 15 مدل از بهترین انواع پرینتر در بهترین برندهای بازار خواهیم پرداخت.

 

پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DEW

پرینتر چندکاره برادر همانطور که از نامش پیداست قابلیت انجام چند عملیات ( اسکن، کپی و پرینت) را دارد. قابلیت چاپ 30 برگه در دقیقه را دارد و این یک مزیت بارز و مهم این پرینتر است. پرینتر برادر قابلیت اتصال به وای فای را داشته و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص پرینتر برادر امکان چاپ دو رو می‌باشد که این ویژگی در تعداد محدودی از پرینترها مشاهده می‌شود. پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DEW قابلیت چاپ بر روی کاغذ با ابعاد متفاوت نظیر A4، A5، Letter و… را دارا می‌باشد. توجه داشته باشید کاغذ مورد استفاده نباید وزنی بیشتر از 105 گرم داشته باشد.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DEW

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

سرعت بالای چاپ این پرینتر یک مزیت بزرگ برای ادارت و شرکت‌ها می‌باشد. قیمت پایین و قابلیت اتصال به وای فای این مدل از پرینتر اچ پی را به یکی از پر مخاطب‌ترین پرینترهای بازار تبدیل کرده است. ظرفیت این پرینتر 1000 تا 1500 برگه در ماه بوده که این موضوع پرینتر مدل Laser 107w را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی و ادارای تبدیل کرده است. پرینتر اچ پی تک رنگ بوده و تنها قابلیت چاپ به رنگ مشکی را دارد. همچنین این پرینتر دارای درگاه USB بوده و همین موضوع باعث اتصال مستقیم سیستم‌های مختلف مانند لب تاپ به پرینتر می‌شود.

قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

 

 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYSLBP6030w

پرینتر کانن دارای قابلیت تک رنگ بوده و لیزری بودن این محصول باعث چاپ سریع و دوام بالای دستگاه می‌شود. پرینتر کانن دارای قابلیت چاپ دو رو نمی‌باشد. پرینتر i-SENSYSLBP6030w دارای ظرفیت چاپ 5000 برگه در ماه را داشته و همچنین ابعاد مناسب و کوچک آن باعث شده است که به یکی از محبوب‌ترین پرینترهای خانگی مبدل شود. این پرینتر تک کاره بوده و قابلیت فکس، اسکن و کپی را ندارد. اما امکان اتصال به وای فای در این پرینتر تعبیه شده است. پرینتر لیزری کانن تنها می‌تواند کاغذ به ابعاد A4 را به چاپ برساند.

قیمت و خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYSLBP6030w

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP135w

پرینتر اچ پی یک پرینتر باکیفیت با کارایی بالا بوده که برای مصارف خانگی و اداری مناسب است. این پرینتر ظرفیت بالای داشته حدود 20 برگه در دقیقه می‌تواند پرینت بگیرد. پرینتر لیزری مدل Laser MFP135w چندکاره بوده و می‌تواند سه عمل کپی، پرینت و اسکن را انجام دهد و این یک نکته مهم و عالی در خرید این پرینتر می‌باشد. این پرینتر تک رنگ بوده و قابلیت چاپ در ابعاد مختلف را دارد. پرینتر اچ پی علاوه بر قابلیت‌های خاص خود قیمت بسیار مناسبی داشته و از این رو جزء پرفروش‌ترین پرینترهای بازار بشمار می‌رود.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP135w

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser Jet Pro MFPM227fdw

پرینتر اچ پی مدل Laser Jet Pro MFP227fdw توان کاری بالای داشته و قابلیت چاپ 30000 برگه را در ماه دارد. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو را داشته و همچنین می‌تواند چاپ با ابعاد مختلف را انجام دهد. پرینتر لیزری اچ پی قابلیت چاپ تک رنگ را داشته و امکان اتصال به وای فای را نیز دارد. این پرینتر همچنین از قابلیت ADF یا همان تغذیه خودکار بهرمند است. سرعت و کیفیت چاپ این دستگاه نسبت به محصولات هم رده خود بالاتر بوده و باعث محبوبیت بیشتر این محصول شده است.

قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser Jet Pro MFPM227fdw

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser107a

پرینترهای اچ پی به قابلیت بالا و عمر طولانی معروف بوده و این مدل از پرینتر اچ پی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. توان‌کاری این پرینتر 10000 برگه در ماه بوده که این موضوع باعث می‌شود که این پرینتر یک گزینه عالی برای مصارف خانگی و اداری باشد. سرعت و توان پرینتر اچ پی نسبت به سایر نمونه‌های هم رده خود بالاتر بوده ولی قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. این پرینتر نیز قابلیت چاپ دو رو ندارد و قابلیت چاپ مشکی-سفید دارد. پرینتر اچ پی تک کاره بوده و قابلیت اسکن، کپی و فکس را ندارد.

قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser107a

 

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser Jet MFPM141w

پرینتر لیزری اچ پی سه کاره (قابلیت پرینت، اسکن و کپی را دارد) بوده و همچنین کیفیت بالای در چاپ دارد.  پرینتر چندکاره لیزری اچ پی تک رنگ بوده و تنها قابلیت چاپ اوراق با ابعاد A4 را دارد. این پرینتر قابلیت چاپ 20 برگه در دقیقه را دارد و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است علاوه بر این‌ها قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو، اتصال به تلفن همراه و تغذیه خودکار یا همان قابلیت ADF را ندارد.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser Jet MFPM141w

 

پرینتر لیزری کانن مدل ImagaCLASS MF235

پرینتر کانن مدل imagaCLASS MF235 چهار کاره بوده (دارای قابلیت پرینت، اسکن، فکس و کپی می‌باشد) و تک رنگ می‌باشد. این پرینتر توان‌کاری بالایی داشته و حدود 15000 برگه در ماه ظرفیت دارد که یک قابلیت بزرگ و ویژه برای پرینترهای اداری می‌باشد. پرینتر لیزری کانن مدل ImagaCLASS MF235 امکان چاپ دو رو نداشته و همچنین نمی‌تواند به شبکه وای فای متصل شود ولیکن دارای قابلیت تغذیه خودکار می‌باشد که یک مزیت بزرگ در پرینترهای لیزری به حساب می‌آید.

قیمت و خرید پرینتر لیزری کانن مدل ImagaCLASS MF235

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser1000A

پرینتر اچ پی مدل Nenerstop Laser1000A یکی از گزینه‌های اقتصادی بازار بوده که علاوه بر کیفیت و دوام بالا قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این پرینتر تک کاره (فقط قابلیت پرینت دارد) و تک رنگ بوده از این رو امکان اسکن اوراق را ندارد و همچنین قابلیت چاپ دو رو و اتصال به وای فای را نیز ندارد. این پرینتر یکی از گزینه‌های مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است که علاوه بر برطرف کردن نیازهای معمولی آن‌ها قیمت پایینی نیز دارد.

قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser1000A

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

این پرینتر با ابعاد کوچک و قابلیت‌های بالا یکی از پرمخاطب‌ترین پرینترهای بازار است. طراحی این پرینتر خاص و زیبا بوده و قابلیت چاپ انواع برگه‌ها در ابعادهای مختلف نظیر A4، A5، B5 و… را دارد. پرینتر کانن قابلیت چاپ دو رو را ندارد. ظرفیت پرینتر چندکاره لیزری کانن 8000 برگه در ماه بوده که نشان دهنده توان کاری بالای این محصول می‌باشد. همچنین این پرینتر قابلیت چاپ تک رنگ را دارد. پرینتر کانن منبع تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

 

 

پرینتر چنرکاره جوهر افشان ایسون مدل Eco Tank L6290

پرینتر جوهر افشان اپسون یکی از مناسب‌ترین پرینترهای بازار برای چاپ تصاویر می‌باشد. این پرینتر قابلیت اسکن، کپی و پرینت را داشته و علاوه بر این‌ها قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. توان‌کاری این دستگاه نیز 20 برگه در دقیقه است. و قابلیت اتصال به وای فای در این پرینتر تعبیه شده است. پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L6290 قابلیت ADF یا تغذیه خودکار نیز دارد و از این رو جزء پرینترهای خوب بازار به حساب می‌آید.

قیمت و خرید پرینتر چنرکاره جوهر افشان ایسون مدل Eco Tank L6290

 

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L5296w

این پرینتر چندکاره علاوه بر قابلیت اسکن و کپی می‌تواند به شبکه وای فای نیز متصل شود. پرینتر اپسون مدل Eco Tank L5296w  ظرفیت چاپ 15 برگه رنگی در دقیقه یا 30 برگه سیاه و سفید در دقیقه تا ابعاد A4 را دارد. پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون دارای صفحه LCD بوده و این یک قابلیت ویژه و مهم در این مدل از پرینترهای اپسون می‌باشد. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو ندارد. مصرف انرژی در این دستگاه نیز بهینه شده است.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L5296w

 

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L18050

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L18050 یک پرینتر با ظرفیت بالای چاپی بوده و همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه وای فای را نیز دارد. این پرینتر ارواقی تا سایز A3 را می‌تواند به چاپ برساند و تک کاره است. این پرینتر نیز قابلیت چاپ دو رو خودکار نداشته و چاپ دو رو باید به صورت دستی انجام پذیرد. پرینتر جوهر افشان اپسون مناسب برای چاپ عکس بوده و تصاویر را با بالاترین کیفیت به چاپ می‌رساند.

قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Eco Tank L18050

 

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل MFP M479dw

پرینتر چندکاره اچ پی مدل MFP M479dw یک محصول فوق کاربردی بوده که به تنهایی برطرف کننده بسیاری از نیازهای چاپی شما می‌باشد. این پرینتر قابلیت اتصال به شبکه وای فای و فکس اسناد به ایمیل را دارد. ظرفیت چاپ این پرینتر 28 برگه در دقیقه بوده و دو حالت رنگی و تک رنگ را دارد. یکی از مزیت‌های خاص این پرینتر امکان چاپ دو رو خودکار می‌باشد که چاپ اوراق را برای کاربران آسان‌تر کرده و سرعت چاپ را بالا می‌برد.

قیمت و خرید پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل MFP M479dw

 

سخن پایانی

خرید یک پرینتر مناسب با کارایی بالا و قیمت مناسب یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد است. در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین پرینترهای موجود در بازار را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. فاکتورهای ضروری در تهیه هر پرینتر متفاوت بوده ولی به طور کلی سرعت و ظرفیت چاپ همچنین کیفیت چاپ فاکتورهای است که باید در خرید هر نوع پرینتر مدنظر داشته باشید. وجود یک پرینتر در خانه و ادارات ضروری بوده و برطرف کننده نیازهای چاپی شما می‌باشد. اگر به دنبال یک پرینتر خانگی با قیمت مناسب و دوام بالا هستید می‌توانید از برندهای معروف بازار مانند کانن، اچ پی، برادر، اپسون و… آن را تهیه کرده تا علاوه بر تضمین اصل بودن محصول از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 3.7]

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed