6 مدل از بهترین پرینترهای لیبل زن حرارتی بازار

پرینترهای حرارتی یکی از محصولات الکترونیکی پرکاربرد در تمامی مشاغل از جمله فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و… هستند از این رو تهیه یک پرینتر باکیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های صاحبان مشاغل است. پرینتر لیبل زن حرارتی دارای تفاوت‌های بارزی چه از لحاظ ساختاری و چه از نظر عملکرد می‌باشد. پرینتر حرارتی نوعی از پرینتر است که با اعمال مستقیم یا غیر مستقیم حرارت عمل چاپ فیش را انجام می‌دهد. فاکتورهای مورد نظر در خرید پرینترهای حرارتی و لیبل زن شامل سرعت چاپ، کیفیت چاپ، حرارت مستقیم و یا غیر مستقیم بودن، نحو اتصال و… است. تفاوت پرینتر حرارتی مستقیم و غیر مستقیم در نحو چاپ فیش و لیبل است به این صورت که در پرینتر حرارت مستقیم لیبل توسط گرمای وارد شده  به آن تیره شده و اشکال و متن‌های مورد نظر چاپ می‌شوند. اما در پرینتر حرارتی غیر مستقیم جوهر و یا ریبون بکار رفته در پرینتر گرما دیده و عمل چاپ لیبل را انجام می‌دهند. از نظر نحو چاپ این دو پرینتر از یک دیگر متفاوت بوده و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. بنابراین مطابق نیاز حوزه فعالیتی خود نوع خاصی از پرینتر حرارتی لیبل زن مناسب بوده و برای شما کاربرد دارد. در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین پرینترهای لیبل زن حرارتی بازار می‌پردازیم.

راهنمایی خرید و معرفی 6 مدل از بهترین پرینترهای لیبل زن حرارتی بازار

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم پرینترهای لیبل زن حرارتی به دلیل کاربرد فراوان در انواع مدل‌ها با قدرت‌های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. پرینترهای لیبل زن حرارتی در برندهای مختلفی نظیر میوا، بیکسولون، وین، پوستک و… تولید می‌شوند و در اکثر کشورهای جهان از جمله ایران عرضه می‌شوند. هر یک از این پرینترها از لحاظ ساختاری و عملکرد تفاوت‌های واضحی داشته و بر اساس قدرت و سرعت برای اماکن خاصی تخصص یافته‌اند. همانطور که می‌دانید قابلیت‌های هر پرینتر تعیین کننده قیمت و کاربرد آن است بر همین اساس تنوع این پرینترها در بازار زیاد بوده و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. پیش از اقدام به خرید پرینتر حرارتی بهتر است با نمونه‌های معروف آن در بازار آشنا شوید بنابراین در ادامه به معرفی 6 مدل از بهترین پرینترهای لیبل زن حرارتی خواهیم پرداخت.

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP 4300

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP 4300 یکی از بهترین و قیمت مناسب‌ترین پرینترهای لیبل زن بازار است. این پرینتر دارای رزولوشن 300dpi و سرعت 102 میلی ثانیه است. پرینتر حرارتی لیبل زن میوا دارای درگاه USB برای اتصال به سیستم‌های عامل بوده و همچنین به دو صورت حرارت مستقیم و حرارت غیر مستقیم در بازار وجود دارد. منبع تغذیه این دستگاه یک آداپتور 24 ولت بوده که از کیفیت بالای نیز برخوردار است. همچنین وزن این دستگاه 2700 گرم است و به دلیل وزن پایین جزء پرینترهای لیبل زن حرارتی رومیزی به حساب می‌آیند.

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP 4300

پرینتر لیبل زن بیکسولون مدل SLP-TX400

پرینتر لیبل زن بیکسولون مدل SLP-TX400 ساخت کشور کره است که یکی از باکیفیت‌ترین پرینترهای لیبل زن حرارتی است و در دو نوع حرارت مستقیم و غیر مستقیم در بازار وجود دارد. رزولوشن این دستگاه 203dpi بوده و سرعت چاپی برابر 178 میلی ثانیه دارد. به دلیل وزن پایین این نوع از پرینتر حرارتی که برابر است با 2850 گرم جزء پرینترهای رومیزی و کم جا به حساب می‌آید. از امکانات دیگر این پرینتر می‌توان به درگاه‌های USB و سریال آن اشاره کرده که قابلیت اتصال به سیستم‌های عامل را فراهم می‌کند.

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن بیکسولون مدل SLP-TX400

پرینتر لیبل زن وین کد مدل C343C

پرینتر لیبل زن وین کد مدل C343C که جزء معروف‌ترین پرینترهای لیبل زن حرارتی مستقیم بوده  و در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و… کاربرد دارند. رزولوشن این پرینتر 300dpi بوده و سرعتی برابر با 75 میلی ثانیه دارد. قیمت مقرون به صرفه و ابعاد کوچک این دستگاه باعث محبوبیت آن در بین صاحبان مشاغل شده است. وزن این دستگاه 2500 گرم بوده و جزء پرینترهای سبک محسوب می‌شود. قابلیت چاپ بارکد و داشتن درگاه USB از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است. همچنین ظاهر زیبا و خاص این پرینتر باعث همخوانی بیشتر آن با محیط می‌شود.

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن وین کد مدل C343C

پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/200s

پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/200s این مدل از پرینترهای حرارتی جزء دسته پرینترهای حرارت غیر مستقیم بوده و دارای رزولوشن 200dpi و سرعت 101 میلی ثانیه است. ریبون مصرفی این دستگاه 110 میلی متر بوده و کیفیت چاپ بالای را ایجاد می‌کند. درگاه USB و RS-232 باعث اتصال آسان‌تر دستگاه به سیستم‌های دیگر می‌‌شود. وزن این دستگاه حدودا 2800 گرم بوده و از پرینترهای رومیزی و باکیفیت بازار است .

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/200s

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP-410

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP-410 یکی از سبک‌ترین و کم جاترین پرینترهای لیبل زن حرارتی است که با وزن 1340 گرم قابلیت حمل آسان را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند. ظاهر مینیمال و متفاوت این پرینتر یکی از ویژگی‌های جذاب آن است. رزولوشن این دستگاه 203dpi بوده و سرعت چاپ آن 150 میلی ثانیه است. از قابلیت‌های منحصر به فرد آن می‌توان به برش دهنده خودکار و سازگاری آن با انواع سیستم‌های عامل اشاره کرد. همچنین قیمت این دستگاه مناسب بوده و منبع تغذیه متصل به برق شهری دارد و از این رو مشکلاتی مانند خرابی باتری و ضعف آن را ندارد. پرینتر میوا از نوع پرینترهای لیبل زن حرارت مستقیم می‌باشد.

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP-410

پرینتر لیبل زن زنپرت مدل 4T-530

پرینتر لیبل زن زنپرت مدل 4T-530 یک پرینتر رومیزی با وزن 2 کیلو گرم است. رزولوشن این پرینتر حرارتی 300dpi و سرعت آن 152 میلی ثانیه است. این پرینتر حرارتی نیز دارای درگاه USB بوده و همچنین منبع تغذیه آن برق شهری است. پرینتر لیبل زن زنپرت از نوع حرارت مستقیم و غیر مستقیم در بازار وجود دارد. همچنین کیفیت چاپ بالای آن و قیمت مناسب باعث شده است که جزء پرینترهای لیبل زن حرارتی مقرون به صرفه و عالی بازار باشد.

قیمت و خرید پرینتر لیبل زن زنپرت مدل 4T-530

 

سخن پایانی

پرینترهای لیبل زن حرارتی جزوه محصولات کاربردی و ضروری هر کسب و کاری هستند از این رو بهتر است پیش از خرید این محصول اطلاعاتی درباره بهترین مدل‌ها و ویژگی‌های آن داشته باشید. در این مطلب تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین پرینترهای حرارتی را در برندهای میوا، وین، بیکسولون، پوستک و زنپرت بررسی کردیم. اما نکته مهم در خرید پرینتر لیبل زن اصل بودن آن است. همانطور که می‌دانید نمونه‌های فیک و تقلبی محصولات الکترونیک در بازار وجود داشته که بسیار مشابه نمونه‌های اصلی بوده و قابل تشخیص نمی‌باشند از این رو بهتر است به دنبال مرکزی معتبر برای تهیه پرینتر حراراتی اصل باشید. از این فروشگاه اینترنتی هزار مارکت یک منبع معتبر برای خرید آنلاین انواع پرینتر چاپ لیبل و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار رنگی، دستی، اتوماتیک، صنعتی، کوچک، حرارتی با بهترین قیمت است. با خرید از فروشگاه اینترنتی هزار مارکت تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به دست شما می‌رسد.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed