راهنمای خرید و معرفی 7 مدل از بهترین دستگاه‌های فیش پرینتر

پرینترها یکی از پرمصرف‌ترین و پر مخاطب‌ترین دستگاه‌های الکترونیک است که امروزه در شرکت‌ها، ادارت، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. فیش پرینتر در واقع دستگاهی سبک برای چاپ رسید و ارائه فیش به مشتریان است. وجود پرینترها در کسب و کارها باعث آسان‌تر شدن ثبت اطلاعات و سریع‌‌تر طی شدن روندهای اداری و فروشگاهی می‌شود. استفاده از لوازم الکترونیک مانند فیش پرینتر مدیریت و ارائه خدمات را آسان‌تر کرده و جزء لوازم ضروری در هر کسب و کاری می‌باشد. فیش پرینتر که به دستگاه صدور فیش، چاپگر فاکتور، فیش زن و… در بازار معروف بوده دستگاهی کارآمد است که به دو مدل سوزنی و حرارتی در بازار وجود دارند. فیش پرینتر حرارتی داری دو نوع حرارت مستقیم و حرارت غیر مستقیم نیز می‌باشد. در خرید انواع فیش پرینتر باید به فاکتورهای نظیر کیفیت چاپ، سرعت چاپ، میزان سازگاری با سیستم‌های عامل، مقاومت در برابر گرد و غبار و… آن توجه داشته باشید. فیش پرینترها معمولا ابعاد کوچک و کم حجمی دارند و قابل استفاده در فضاهای محدود می‌باشند. در ادامه این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین مدل‌های فیش پرینتر بازار و معرفی هر یک می‌پردازیم.

 

7 مدل از بهترین دستگاه‌های فیش زن

برای خرید یک فیش پرینتر باکیفیت و مناسب علاوه بر توجه به نیازهای کسب و کار خود باید به ویژگی‌های دستگاه مورد نظر نیز دقت کنید. فیش پرینترهای موجود در بازار با توان‌های چاپی متفاوت برطرف کننده برخی از نیازهای کسب و کارها هستند و متناسب با نوع کسب و کارها انتخاب می‌شوند. پرینترها باید از کیفیت چاپی بالای برخوردار باشند همچنین سرعت چاپ پرینتر یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید فیش پرینتر است سرعت چاپ فیش پرینترها از 180 میلی ثانیه تا 330 میلی ثانیه است. همچنین سایر قابلیت‌های فیش پرینتر نیز باید هنگام خرید مدنظر داشته باشید. خرید فیش پرینتر بهتر است از یک منبع معتبر صورت بگیرد تا از خرید یک محصول تقلبی و بی‌کیفیت جلوگیری شود.

 

پرینتر حرارتی فروشگاهی بیکسولون مدل SRP-E300

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-E300 یکی از پرینترهای پرطرفدار کره‌ای است که سرعت بالای چاپ و امکانتی مانند USB و سریال باعث خاص بودن این فیش پرینتر نسبت به سایر پرینترها شده است. این پرینتر یک و نیم کیلوگرم وزن داشته و سرعت چاپ آن 250 میلی ثانیه است. کاغذهای این مدل از فیش پرینتر بیکسولون 80 میلی متری بوده و چاپ عالی با وضوح dpi180 دارد. پرینتر بیکسولون دارای قابلیت پورت شبکه بوده و جزء پرینترهای پرطرفدار اداری است. ظاهر شیک و مینیمال این پرینتر باعث جذابیت و محبوبیت آن در میان مخاطبان شده است.

قیمت و خرید پرینتر حرارتی فروشگاهی بیکسولون مدل SRP-E300

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل (FULL PORT 330N) SRP-330N

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-330N دارای قابلیت‌های پورت شبکه و قابلیت اتصال به وای فای است. دوام بالا این پرینتر باعث شده است که یک پرینتر عالی و با صرفه اقتصادی به حساب آید. وزن این پرینتر بین یک و نیم کیلو گرم تا سه کیلو گرم است همچنین سرعت چاپ این فیش پرینتر 200 میلی ثانیه بوده و دارای قابلیت برش دهنده اتوماتیک است. ورقه‌های استفاده شده در این پرینتر دارای عرض 80 هستند. پرینتر حرارتی بیکسولون برای محیط‌های که دقت بالای در چاپ نیاز است مانند محیط‌های اداری و رستورانی کاربرد دارند.

قیمت و خرید پرینتر حرارتی بیکسولون مدل (FULL PORT 330N) SRP-330N

پرینتر حرارتی زد ای سی مدل mini

پرینتر حرارتی زد ای سی به دلیل استفاده از پلاستیک فشرده در بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر پرینترها دارد. وزن این پرینتر کم‌تر از 500 گرم بوده و از این رو جزء پرینترهای قابل حمل بشمار می‌رود. سرعت چاپ مطلوب این فیش پرینتر باعث استفاده رایج آن در فروشگاه‌ها و فست و فودی‌ها شده است. سرعت چاپ این پرینتر 90 میلی ثانیه بوده و عرض چاپ آن 58 میلی متر است. این پرینتر دارای قابلیت برش خودکار نبوده و به صورت حرارت مستقیم عمل چاپ را انجام می‌دهد. پرینتر فیش زن زد ای سی ساخت کشور چین بوده و درگاه اتصال USB دارد.

قیمت و خرید پرینتر حرارتی زد ای سی مدل mini

پرینتر حرارتی فیش زن رمو مدل RP-300

پرینتر حرارتی فیش زن رمو مدل RP-300 ساخت کشور چین بوده و یک فیش پرینتر معروف و محبوب در میان دارندگان فیش پرینتر است. از قابلیت‌های این پرینتر می‌توان به سرعت چاپ 260 میلی ثانیه، درگاه ارتباطی USB، درگاه ارتباطی RS232، برش دهنده اتوماتیک اشاره کرد. ابعاد جمع و جور این فیش پرینتر باعث شده است که یکی از گزینه‌های عالی برای محیط‌های کوچک باشد. وزن این دستگاه 1700  گرم است و به دلیل جنس خاص پلاستیک استفاده شده در آن مقاومت بالای در محیط‌های صنعتی دارد. بنابراین پرینتر رمو یک گزینه مقرون به صرفه برای محیط‌های صنعتی و اداری است.

قیمت و خرید پرینتر حرارتی فیش زن رمو مدل RP-300

فیش پرینتر حرارتی سوو مدل SLK TS100

فیش پرینتر حرارتی سوو مدل SLK TS100 دارای ابعاد کوچک و سبک بوده و سرعت چاپ 220 میلی ثانیه‌ای آن نشان دهنده توان کاری بالای این دستگاه است. کیفیت چاپ یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر نوع فیش پرینتر است. وضوح چاپ این دستگاه dpi203 بوده و دارای برش دهنده خودکار است. درگاه‌های اتصال پرینتر سوو بسیار متنوع بوده و دارای درگاه‌های ارتباطی LAN، USB و Serial است. وزن این دستگاه حدود یک کیلوگرم بوده و جزء فیش پرینترهای رومیزی محسوب می‌شود. فیش پرینتر حرارتی سوو ساخت کشور کره بوده و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.

قیمت و خرید فیش پرینتر حرارتی سوو مدل SLK TS100

پرینتر حرارتی میوا مدل TP-1200

پرینتر حرارتی میوا مدل TP-1200 یک فیش پرینتر مقرون به صرفه و باکیفیت در میان فیش پرینترهای بازار است. این پرینتر وزن 1400 گرم دارد و ابعاد کوچک آن باعث مناسب بودن آن برای محیط‌های کوچک می‌باشد. رزولوشن این دستگاه dpi203 بوده و سرعت آن 250 میلی ثانیه است. پرینتر فیش زن میوا قابلیت اتصال به وای فای نداشته و به صورت حرارتی عمل چاپ را انجام می‌دهد. عرض چاپ این دستگاه 72 میلی متر بوده و با انواع سیستم‌های عامل سازگار بوده و گزینه‌ای عالی برای استفاده در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها است.

قیمت و خرید پرینتر حرارتی میوا مدل TP-1200

فیش پرینتر اسکار مدل POS88C

فیش پرینتر اسکار مدل POS88C با چاپ حرارت مستقیم عمل چاپ را انجام داده و سرعت چاپ آن 250 میلی ثانیه است. عرض چاپ این دستگاه 80 میلی متر است و نسبت به پرینترهای بازار یک ویژگی بارز و حائز اهمیت محسوب می‌شود. رزولوشن این دستگاه نیز dpi203 می‌باشد که باعث چاپ عالی و با کیفیت فاکتورها می‌شود. درگاه اتصال این پرینتر USB بوده و وزنی حدود یک کیلوگرم دارد که باعث حمل آسان و ابعاد کوچک آن می‌شود.

قیمت و خرید فیش پرینتر اسکار مدل POS88C

سخن پایانی

خرید پرینترهای فیش زن حرارتی یکی از ملزومات شروع کسب و کارهای مانند رستوران‌ها، فست و فود‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی سالن‌های زیبایی است. وجود یک فیش پرینتر می‌تواند باعث مدیریت آسان‌تر کسب و کار و بالاتر رفتن سرعت ارائه خدمات شود. تنها به این نکته توجه داشته باشید که محصول خود را از یک منبع معتبر که ارائه دهنده گارانتی می‌باشد خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین انواع پرینتر فیش زن و دستگاه چاپ فاکتور رستوران، فست و فود، فروشگاهی و همراه از برندهای اسکار، بیکسولون، اکسیوم، میوا و… می‌توانید به فروشگاه اینترنتی هزار مارکت مراجعه کرده و ثبت سفارش انجام دهید. فروشگاه هزار مارکت یکی از منابع معتبر و عرضه کننده انواع محصولات الکترونیک از جمله پرینتر فیش زن می‌باشد. با خرید از این فروشگاه علاوه بر خریدی آسان می‌توانید از اصل بودن محصولات نیز اطمینان حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 4]

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed