معرفی 12 مدل از بهترین دستگاه‌های بارکدخوان بازار

بارکدخوان‌ها یکی از دستگاه‌های بی‌نظیری هستند که در دهه‌های اخیر به ویژه با پیشرفت تکنولوژی، به یک دستگاه ضروری در محیط‌های تجاری و صنعتی تبدیل شده‌اند. این ابزارهای کوچک و موثر، توانایی خواندن اطلاعات موجود در بارکدها را دارند و این امکان را فراهم می‌کنند تا اطلاعات را به سرعت و دقت دریافت کرده و به سیستم‌های مختلفی ارسال نمایند. اهمیت بارکدخوان‌ها در صنعت و بازار به دلایل گوناگونی قابل توجیه است. از جمله این دلایل می‌توان به افزایش سرعت و دقت در عملیات انبارداری و فروش، کاهش خطاها، افزایش بهره‌وری، بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و توزیع، و ایجاد امکانات ردیابی موثر اشاره کرد. در ادامه به بررسی بهترین بارکد خوان‌های بازار و معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین دستگاه‌های بارکدخوان

توجه به ویژگی‌های بارکدخوان‌ها و داشتن شناخت کامل در مورد آن‌ها امری بسیار حیاتی پیش از خرید بارکد خواناست. سرعت و دقت خواندن بارکدها از جمله ویژگی‌های مهم بارکد خوان‌ها است که باید مدنظر قرار گیرد. بارکدخوانی که قابلیت اتصال به سیستم‌های مدیریتی را دارد و امکان انتقال اطلاعات به صورت فوری و بدون خطا را فراهم می‌کند، ارزش بیشتری دارد. در نهایت، قابلیت انطباق با محیط‌های مختلف و مقاومت در برابر شرایط سخت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن شناخت کامل در مورد این ویژگی‌ها و انتخاب درست بارکدخوان می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کرده تا بهره‌وری را افزایش دهند. در ادامه این مطلب به بررسی 12 مدل از بهترین بارکد خوان‌های بازار می‌پردازیم.

بارکد خوان دو بعدی میوا مدل MBS5680-2D

بارکد خوان دو بعدی میوا از سری بارکد خوان‌های سبک و مقاوم بوده که از مشخصات فنی برجسته آن می‌توان به خوانش بارکدهای دو بعدی، سرعت اسکن 60 میلی ثانیه، اتصال سیمی، حساسیت و دقت بالا و رزولوشن 800 در 480 پیکسل اشاره کرد. همچنین وزن این دستگاه 118 گرم بوده و همین موضوع کار با این بارکد خوان را آسان‌تر می‌کند. بارکد خوان دو بعدی میوا مدل MBS5680-2D تک رنگ بوده و تنها رنگ مشکی آن در بازار موجود می‌باشد. همچنین قیمت این بارکد خوان با وجود  قابلیت‌های خاص آن بالا نبوده و از این رو برای تمامی مشاغل از جمله کسب و کارهای کوچک مناسب است.

قیمت و خرید بارکد خوان دو بعدی میوا مدل MBS5680-2D

 

 

بارکد خوان وینسون مدل WAI-6000E

بارکد خوان وینسون مدل WAI-6000E از سری بارکد خوان‌های نوری و دو بعدی است. یعنی علاوه بر خوانش بارکدهای خطی قابلیت خوانش بارکدهای دو بعدی را نیز دارا می‌باشد. اتصال این بارکد خوان نیز سیمی بوده و زاویه دید وسیعی دارد. وزن این دستگاه 265 گرم است که همین موضوع باعث کاربردی بودن دستگاه می‌شود. سایر ویژگی‌های این بارکد خوان عبارتند از سرعت 1500 اسکن در ثانیه، درگاه USB، بدنه مقاوم به ضربه و قابلیت اسکن بارکد از هر زاویه. این محصول در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

قیمت و خرید بارکد خوان وینسون مدل WAI-6000E

 

 بارکد خوان میوا مدل MBS-1750 به همراه پایه

بارکد خوان میوا مدل MBS-1750 قابلیت اسکن بارکدهای خطی را داشته و اتصال آن با سیم انجام می‌گیرد. سرعت بالای 500 اسکن در ثانیه باعث شده است که این مدل از بارکد خوان میوا برای محیط‌های فروشگاهی و سایر محیط‌های که سرعت اسکن اهمیت دارد مناسب باشد. بارکد خوان میوا دارای تکنولوژی نوری بوده و وزن آن 125 گرم است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه بوده و به همین دلیل در صورت رها شدن از فاصله یک متری هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود. رنگ این بارکد خوان مشکی بوده و طراحی خاص و شیک آن موجب علاقمندی صاحبان مشاغل به این مدل از بارکد خوان شده است.

قیمت و خرید  بارکد خوان میوا مدل MBS-1750 به همراه پایه

 

بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan Lite QW2100

بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan Lite QW2100 دارای تکنولوژی نوری بوده و تنها قادر به خواندن بارکدهای تک بعدی می‌باشد. سرعت این دستگاه 400 اسکن در ثانیه بوده و دارای پورت‌های ارتباطی سریالی، کیبورد و USB است. بارکد خوان دیتالاجیک زاویه‌ای وسیع برای خوانش بارکد داشته و اتصال آن از نوع سیمی است. وزن این محصول 119 گرم بوده و ابعاد جمع و جور آن باعث سهولت در کار با آن می‌شود. این بارکد خوان در دو رنگ مشکی و خاکستری در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت و خرید بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan Lite QW2100

 

 

بارکد خوان دو بعدی دیتالاجیک مدل QD2590

بارکد خوان دو بعدی دیتالاجیک یکی از محبوب‌ترین بارکدخوان‌های بازار است. وزن این بارکد خوان 145 گرم بوده و ابعاد بسیار جمع و جوری دارد. محدوده اسکن این دستگاه 30 سانتی متر بوده و توانایی خواندن هر دو نوع بارکد خطی و دو بعدی را دارد. برخلاف برخی از بارکد خوان‌ها که توانایی خوانش بارکدهای خراب شده را نداشته بارکد خوان دیتالاجیک از این قابلیت بهرمند است. این محصول تنها در رنگ مشکی تولید شده و به فروش می‌رسد.

قیمت و خرید بارکد خوان دو بعدی دیتالاجیک مدل QD2590

 

بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan-QM2430

بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan-QM2430 جزو مقاوم‌ترین بارکد خوان‌های بازار بوده و در اثر رها شدن از فاصله 1/5 متری آسیب جدی نخواهد دید. اتصال این دستگاه سیمی بوده و سرعت اسکن آن 270 اسکن در ثانیه است. طراحی خاص و البته جدید این بارکد خوان باعث محبوبیت آن در میان صاحبان کسب و کار شده است. وزن این بارکد خوان 200 گرم بوده و دارای پورت‌های ارتباطی USB و سریالی است.

قیمت و خرید بارکد خوان دیتالاجیک مدل QuickScan-QM2430

 

بارکد خوان ZEC  مدل TW-7290

بارکد خوان ZEC  مدل TW-7290 از سری بارکد خوان‌های رومیزی است اما قابلیت اسکن از جهات مختلف را دارد. وزن این بارکد خوان 250 گرم بوده و دارای قابلیت خوانش بارکدهای تک بعدی و دوبعدی را است. سرعت بارکد خوان ZEC  مدل TW-7290 حدودا 120 اسکن در ثانیه بوده و روزلوشن آن 4 میل است. ابعاد جمع و جور و طراحی خاص آن موجب سهولت کار و مقاومت بالا در محیط‌های گوناگون شده است.

قیمت و خرید بارکد خوان ZEC  مدل TW-7290

 

 

بارکد خوان دو بعدی زد ای سی مدل POWER MAX TW

بارکد خوان دو بعدی زد ای سی مدل POWER MAX TW از سری بارکد خوان‌های باکیفیت و به صرفه است. بارکد خوان زد ای سی قابلیت خوانش بارکدهای خطی و دو بعدی را داشته و اتصال آن از نوع سیمی است. وزن این دستگاه 185 گرم بوده و همین موضوع باعث جا به جایی آسان آن می‌گردد. این بارکد خوان دارای تکنولوژی ایمیجر بوده و سرعت آن 200 اسکن در ثانیه است و همچنین امکان اسکن دستی، پیوسته و اتوماتیک در این بارکد خوان تعبیه شده است.

قیمت و خرید بارکد خوان دو بعدی زد ای سی مدل POWER MAX TW

 

بارکد خوان دو بعدی اتم مدل D400

بارکد خوان دو بعدی اتم مدل D400 قابلیت خوانش هر دو نوع بارکد یعنی بارکد خطی و دو بعدی دارد. وزن این دستگاه 555 گرم بوده و در سه رنگ مشکی، خاکستری و مشکی مات تولید می‌شود. رزولوشن بارکد خوان دو بعدی اتم 800 در 1280 پیکسل بوده و از این رو جزو بارکد خوان‌های قوی بشمار می‌آید. نحو اتصال آن از طریق سیم بوده و در مواردی قابلیت خواندن بارکدهای سه بعدی را نیز دارد. منبع تغذیه این بارکد خوان DC57 بوده و طراحی متفاوت آن باعث علاقه مندی صاحبان مشاغل به این مدل از بارکد خوان شده است.

قیمت و خرید بارکد خوان دو بعدی اتم مدل D400

 

بارکد خوان دو بعدی اتم مدل N101

این بارکد خوان جزو بارکد خوان‌های محبوب و پرفروش بازار است. سرعت این بارکد خوان 400 اسکن در ثانیه بوده و از تکنولوژی نوری بهرمند است. همچنین دارای پورت‌های ارتباطی سریالی و USB است. وزن این دستگاه 130 گرم بوده و پردازنده 32 بیتی دارد. این بارکد خوان در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده و بازار عرضه می‌شود. قیمت این بارکد خوان نسبت به نمونه‌های هم رده خود پایین‌تر بوده و از این رو صرفه اقتصادی دارد.

قیمت و خرید بارکد خوان دو بعدی اتم مدل N101

 

بارکد خوان Atom Servo-W

بارکد خوان Atom Servo-W در دو مدل با سیم و بی‌سیم وجود داشته و دارای تکنولوژی CMOS است. بارکد خوان Atom Servo-W دو بعدی بوده و از این رو کارایی بالاتری دارد. سرعت این محصول 300 اسکن در ثانیه بوده و دارای دو قابلیت اسکن دستی و اسکن اتوماتیک است. رنگ این بارکد خوان مشکی-خاکستری بوده و طراحی جذاب و خاصی دارد. همچنین بی‌سیم بودن این بارکد خوان باعث سهولت کار با آن می‌شود. وزن این دستگاه نیز 185 گرم است.

قیمت و خرید بارکد خوان Atom Servo-W

 

بارکد خوان سیمدار QSCAR Unilite2 Area Imager

بارکد خوان سیمدار QSCAR Unilite2 Area Imager دو بعدی بوده و قابلیت خواندن بارکدهای دو بعدی و تک بعدی را دارد. اتصال آن از نوع باسیم بوده و دارای تکنولوژی CMOS است. پلاستیک به کار رفته در این بارکد خوان مقاوم و سبک بوده و از این رو وزن کل بارکد خوان 120 گرم است. بارکد خوان سیمدار QSCAR Unilite2 Area Imager در دو رنگ سفید و مشکی با طراحی خاص و شیک در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت و خرید بارکد خوان سیمدار QSCAR Unilite2 Area Imager

 

 

سخن پایانی

بارکد خوان‌ها، دستگاه‌هایی هستند که اطلاعات موجود در بارکدها را خوانده و تفسیر می‌کنند. بارکد خوان‌ها در صنایع مختلفی مانند خرده فروشی، صنعت، حمل و نقل و پزشکی استفاده می‌شوند. بارکد خوان باید از منبعی معتبر صورت گیرد تا از خرید محصول تقلبی جلوگیری شود. فروشگاه اینترنتی هزار مارکت یکی از منابع معتبر جهت خرید بارکد خوان‌های اصل می‌باشد. برای خرید آنلاین انواع دستگاه بارکد خوان فروشگاه، مغازه، داروخانه، دو بعدی، سه بعدی، بی سیم از برندهای دیتا لاجیک، میوا، اسکار، هانیول، وینسون و.. با بهترین قیمت کافیست به فروشگاه هزار مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed